Pigmalion hausnarketa


Irakasle eta ikasleen arteko harremanak

"Experimento de Robert Rosenthal" testua irakurri eta gero, esan dezaketet berarekin bat natorrela.
Pentsatzen dut,pertsona guztiek aurre iritsiak ditugula inguratzen gaituen gizarteri buruz.
Hor nola ez, baita ere sartzen dira iraskaleak. Irakasle batek kurtso berri bat hasten denean,
aurre iritsi asko izaten ditu bere ikasleak ezagutzean. Bere buruari galdetzen hasten da nolakoak izango
diren,zein izango da klaseko liderra arduratzuena...etab

Nire ustez,irakasleek ez dira konturatzen hau egiten ari direla. Hau da, modu inkontziente batean egiten
dute. Esperimentuan irakurri dezakegun bezala ,irakasle batek ikasle bati begi honez hartzen badio,
gehiago galdetuko dio,kezkatuko da bere jarrerataz,laguntza gehiago eskeiniko dio... eta  nola ez, ikasle
honek emaitza onak aterako ditu.
Bizitzan zehar ematen diren gertaerak dira. Hain zuzen ere, nori ez zaio gertatu, adibidez ingeleseko
irakasle batek ingelesean bikain den norbaiti egunero galdetzea, irakurtzen egitea...


Jarrera honekin,beste ikasleek baztertuta geratzen dira eta orduan pentsatzen dute zertarako etorri diren,
beraiei ez badizkiete kasurik egiten eta txarrena nire ustez ,behar duten laguntza eskaintzen ez badizkiete
azkenean ikaslea hauek desmotibatzen dira.

Beraz, nik irakaslea izango banintz edo izango naizenean ez ditut izango aurre iritzirik eta ikasle guztiak
modu berdinean tratatuko ditut.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

HEZIBERRI 2020- MAPA KONTZEPTUALA

familiaren rola umeen heziketa egokkian