PIGMALION HAUSNARKETA

Bat nator "Experimento de Robert Rosenthal" testuarekin. Guztiok aurreiritziak izaten ditugu, bai irakasleak bai ikasleak. Gehienetan halabeharrezkoa dira, nahita ez egiten ditugu. Horregatik positiboak edo negatiboak izan daitezke. Positiboak begi ona badugu eta negatiboak gaizki iruditzen baditugu kontuak.

Irakasleei dagokionez, kurtso hasieran, aurreiritziak egiten dituzte ikasleengan. Betidanik izan da horrela, eta aurreiritzi horien arabera tratu desberdina ematen du irakasleak ikasle bakoitzari. Horren emaitzak, batez ere, kurtso amaieran ikusten da, irakaslea gorroto edo begi honez hartzen ez dituen ikasleei aurrera egitea zailago jarriko dietelako eta gustuko dituen ikasleak edo begi onez hartu dituenak bidea errazago egingo dietelako. Hau kaltegarria da ikasle “txarrentzat” motibazioa, gogoa eta interesa galdu dezaketelako.

Aurreiritziekin lortzen dena pertsonak gutxietsi baino ez da. Modu honetan garrantzia kentzen zaie eta gainera motibatu beharrean mespretxatzen zaie. Ondorioz, negatibotasuna erakartzen du eta horrek bide txarretik eramaten du.

Hortaz, nire ustez, irakaslea izango naizenean ez dut uste aurreiritzirik ez ditudala egingo, saihestezina delako,baina behintzat saiatuko nahiz alde batera uzten eta ahalik eta gutxien erabiltzen.

Tamara Aberasturi

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

HEZIBERRI 2020- MAPA KONTZEPTUALA

familiaren rola umeen heziketa egokkian